EL DEPARTAMENT DE TERRITORI ES TROBA AMB LA PLATAFORMA FEMVALLÈS PER TRACTAR LES AL·LEGACIONS AL PLA DE MOBILITAT DEL VALLÈS

Representants de la plataforma FEMvallès i del Departament de Territori es reuneixen per tractar les al·legacions al nou pla de mobilitat vallesà.

La plataforma farà públiques les al·legacions els propers dies

La plataforma FEMvallès es va reunir ahir amb Xavier Flores, director general d’Infraestructures de Mobilitat Terrestre i amb Santiago Ribas i Xavier Catarineu com a representants del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya a la seu de la Cecot a Terrassa per tractar les al·legacions al nou pla de mobilitat del Vallès.

El Departament ha delegat la interlocució al territori, i en aquest cas amb FEMvallès, a Catarineu. La plataforma socioeconòmica FEMvallès fa dies que treballa en un conjunt d’al·legacions que pretenen enriquir el pla per assolir una mobilitat eficient i sostenible al Vallès. Tot i que no faran públiques les al·legacions fins d’aquí a uns dies, avancen que les seves demandes inclouen quasi totes les tipologies de transport i seran una oportunitat perquè el PEMV acabi sent una transformació real i eficaç de la mobilitat vallesana.

La trobada s’emmarca en el període d’aprovació inicial del pla, on totes les entitats públiques i privades tenen l’oportunitat de presentar al·legacions fins al 6 d’abril, moment en què es tancarà la fase per a passar a l’avaluació de les propostes recollides.

Sobre FEMvallès

La plataforma FEMvallès és una iniciativa promoguda per Cecot, Consell Intersectorial d’Empresaris de Sabadell i Comarca (CIESC), Unió Empresarial Intersectorial Cercle d’Empresaris (UEI) i Via Vallès.

A més a més han subscrit la seva adhesió a la plataforma: Associació d’Empresaris de Castellbisbal, Baricentro, Cambra de Terrassa, CCOO Vallès Occidental i la Catalunya Central, CCOO Vallès Oriental, Maresme i Osona, Cerdanyola Empresarial, Circuit de Barcelona-Catalunya, Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de Barcelona (delegacions del Vallès Oriental i Occidental), Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (Delegació del Vallès), Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya (Delegació del Vallès), Sant Cugat Empresarial, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i UGT Vallès Oriental i Vallès Occidental.

Descarregar la notícia

Close Menu